söndag 18 september 2011

beautiful people

Jag har haft den störigaste natten på länge, från och med nu sover jag med avstängd mobil. Min telefon ringde stup i kvart mellan kl 3 och 5 imorse, jag är ju inte direkt den trevligaste personen när jag blir väckt när det gäller helt onödiga saker.
"väckte jag dig?"
"mmmm, vad f*n vill du?"
 
"ah vad synd, ehm.. ingenting, prata. vad gör du?"
*Klick*
Haha, ett exempel på hur dessa störande samtalen lät. Hur som helst. Gårdagens första timmar gick åt till att plugga och därefter var jag hos min mormor ett tag innan jag gick för att umgås med två vänner, haha jag fick även köra lite! Duktiga jag!

Jag hann knappt komma hem innan jag gick ut igen, tog mig till stackars Reham som ligger hemma och är sjuk. Avsluta kvällen med lite tjejsnack innan jag gick hem och trodde att jag skulle få sova som en bebis, men icke.

Jag har iallafall precis storstädat mitt rum och det känns så skönt! Nu har jag dock en hel del skolarbete att ta itu med, men först en dusch. Ciao.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar