måndag 14 november 2011

can't get enough.

Fml. Imorgon har jag en stor redovisning, på torsdag har jag ett stort prov och på fredag ännu ett stort prov, har inte börjat göra ett skit då jag haft annat att plugga på arh.. Jag hatar skolan just nu, så jävla trött på det. Dock hade jag jävligt kul idag fram tills sista lektionen som var idrott, min lärare körde sönder med mig och jag som redan har problem med mitt knä kan knappt gå nu.

Så jag tänkte börja med att ta tag i min redovisning. Sen vill jag sova. Får skjuta upp resten, döds trött. Föresten måste jag tydligen ringa folksam innan kl 5, irri !!! Vill ha tillbaka min iphone nu, dör snart.
Ah right, har bara rökt EN morgon cigg idag så jag känner för att gråta typ. Så jävla arg, jobbigt, och jag äter som en gris snacka om att jag kommer gå upp i vikt, men funderar på att gå och ta en halv cigg nu haha så röksugen, vill gråta. Well well, ska fundera en stund. Love.

Här har ni iallafall en bild på mig och jonathan
in school today hehe :)) Världens snällaste människa typ.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar