fredag 25 november 2011

Dear karma, i have list of people you missed;)

Okej tydligen var mitt hår inte rött utan lila/brunt, vilket jag insåg i dagsljuset, skit snyggt måste jag få erkänna är faktiskt nöjd och alla komplimanger jag fick gjorde det hela bättre :)
Dock har min skola spårat ut. Jag älskar min skola verkligen men sen att det finns några enstaka köttbullar som bara skapar drama när dom egentligen inte ens vet hur man torkar sig i röven ordentligt är bara sorligt. Tänker inte ens ödsla min energi på att yttra mig ang dagens händelse, otroligt skrattretande.

Anledningen till att jag säger att skolan spårat ut är för att dom senaste veckorna har det varit bråk, grova slagsmål och misshandel hit och dit. Folk slåss och gör drama över ingenting och att överdriva det hela verkar vara en specialitet. En tjej blev så grovt misshandlad i tisdags att när jag av en slump sprang på henne efter händelsen såg jag bara blod överallt, hennes ansikte kläderna ja allt var täckt av blod. Jag ville gråta och spy och kände mig sjukt hjälplös. Hon fick åka iväg med ambulans, jag gjorde iallafall så mycket jag kunde för att hjälpa henne tills skolsköterskan kom dit.

Inte nog med det besöker polisen skolan en gång i veckan fan pga alla dessa saker som händer. Som om dom inte skulle ha bättre saker för sig. Omoget, idiotisk och hemskt att sånt händer.

Hur som efter dagens drama åkte jag in till stan med några vänner från skolan för att ta en fika, prata och reda ut ett x antal saker. Vi avslutade med att gå in i varenda affär i stan för att hitta långklänningar till bröllopet som är nästa lördag, fanns inte en enda, ångest! Får väl se hur jag gör och vad jag tar på mig. Nu är jag hos min mormor och ska sova här, godnatt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar