onsdag 2 november 2011

For every good reason there is to lie, there is a better reason to tell the truth

Efter att ha suttit barnvakt igår tog jag mig till stan för en fika med några vänner, vi satt och pratade och drack kaffe i någon timme innan jag och Sukki gick hem till henne för att jobba på vårt arbete som ska vara klart på måndag.
Mitt i det tog vi en paus. Kaffe, cigg och en lång pratstund det hela avslutade vi med att bli typ "spådda" eller vad man ska kalla det. Ni vet när man dricker ett speciellt kaffe och läser av kaffesumpet? 
Hur som helst, jag tror på det helt och hållet med tanke på att allt som sas om mitt liv som redan varit stämde plus att personen som läste av sumpet för mig vart helt okänd.
Det sas helt sjuka saker som kommer hända både bra och dåligt. Men jag är mer än glad över att jag gjorde det. Så nu är min fråga- du mystiska kille som är en aning äldre, mörkhårig, lång och ljusögd. Du som tydligen dör för mig, träd fram tack jag kommer inte på vem du är och tydligen ska jag känna dig en aning. Jag skulle tydligen vara väldigt lycklig med dig och jag längtar efter att få vara lycklig för en gångs skull !! Haha.
Well well allt kommer väl med tiden. How ever..
Jag sov hos S och kom hem för ett par timmar sen, nu ligger jag i min säng och är döds död. Jag har ingen aning om vad som händer ikväll faktiskt. We'll see .. LOVE.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar