söndag 20 november 2011

Dance like nobody is watching you, sing like nobody is hearing you, love like you never been hurt and live like heaven is on earth ♥

Wow. Gårdagen spenderade jag degandes hemma i min säng tillsammans med datan. Sen bar det av till min fina Sukki som hade födelsedagsfest på kvällen. Jag hade riktigt kul faktiskt och åt mer pizza än någonsin haha, drack gjorde jag också och fick en jävligt bra fylla, idag mår jag prima och det kan nog bero på att jag vaknade för ca 30 min sen haha.

Funderar på att återgå till sängen. Nu är festerna slut så imorgon slutar jag minsann röka påriktigt. Dock kommer jag fortsätta fest röka osv. 
Just det, fyller ju 18 snart. Fick hem min klänning som jag ska ha på festen för några dagar sen, den är så fiiin!!! :) Februari kommer vara min månad, om det går som planerat så att säga.
Dessutom ska jag på bröllop om 2 veckor, så måste införskaffa mig en långklänning, vill ha på mig en sådan :)) Fint. 
Hittade en på nelly som jag dör för, vill svimma när jag ser den. Frågan är dock om det är värt att betala 900 :- för något som förmodligen bara kommer användas en gång? Känns en aning onödigt.. We'll see.

Lägger upp bilder från helgen i ett inlägg lite senare, LOVE.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar