lördag 12 november 2011

I slutet blir dina största smärtor dina största styrkor.

I'm going out of my mind, thats right folks - Melisa håller på att bli psykiskt störd. Efter att ha skummat igenom böckerna igår, sovit ett x antal timmar sett en film samt tröttnat på livet. 
Slog det mig, jag skulle kolla på ett avsnitt av Greys anatomy, ett avsnitt. Som det fan jag alltid varit av greys har jag nu nästan sett en hel säsong notera att jag sett alla avsnitt innan. 
Nu har mitt beroende tagit en helt ny riktigt, jag har stängt in mig på mitt rum, jag äter på min säng, dricker på min säng, jag gråter & skrattar med karaktärerna som dessa underbara skådespelare spelar och sist men inte minst - jag har börjat prata med dom och skrika på denny i hopp om att han ska låta izzie leva sitt liv ifred med karev. (vilket hon nu btw verkar få)
Dessutom är jag extremt sugen på en Big mac och lökringar men nej då har min mamma glömt sin plånbok hemma, screw that shit. Ska fortsätta med mitt beroende. 
Varför har jag inte en dr. Shepard? Lika snygg, snäll, smart. Oh så perfekt :')




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar