onsdag 16 november 2011

I say whats on my mind , I don't care if it offends you and if I don't like you , trust me i won't pretend to !!

Jag kom precis hem från skolan och fyfan vad jag är irriterad!!! Vissa personer har verkligen förmågan att springa runt på mina nerver. Varför yttra sig och snacka skit till en LÄRARE om saker du själv inte ens har att göra med?! Menar folk allvar. Vill man springa runt och gråta en hel dag, ensam dessutom så är det väl precis så man ska gå tillväga. 

Trodde faktiskt aldrig att det skulle gå såhär långt i vår klass haha. Men men, jag och hon har ju ändå aldrig tyckt om varandra från dag ett så det är lugnt älskar alla andra, guld värda är dom !

Och att kalla mig för bitch för att jag står upp för mig själv och säger det jag tycker i ansiktet på folk och inte bakom ryggen som en jävla snorunge? come on dude, du kan väl bättre än så?. 
Jag kommer iallafall aldrig låtsas tycka om någon som jag inte gillar, heller aldrig säga saker bakom ryggen på folk som jag sen inte kan stå för när jag blir konfronterad, patetiskt!!
Pallar ej med sånt.
Vilken jävla dagis nivå!! Folk borde verkligen gå och skaffa sig ett eget liv istället för att lägga näsan i blött och tro att dom har något att göra med andras liv, just sayin' ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar