söndag 6 november 2011

That was NOT a good time.

Okej skratta eller gråta???? När allting ska gå fel så ska verkligen ALLTING gå fel. Men jävlar vilken kväll. Tjejerna är bäst på att göra stackars mig på humör, kärlek till dom. Min kväll har bestått utav gud vet vad, helvetes jävlar. Kan säga en sak, inte nog med att allt redan går så jävla dåligt så ska mitt liv förgyllas med livets händelse, jag tappar min iphone i brunnen när jag stiger ut ur taxin utanför Ellos hus, ska jag skratta eller gråta????????? I EN BRUNN HERREGUD. Det hade känts "normalare" och mer okej om det så vore en toalett MEN EN BRUNN, jag kan fortfarande inte fatta det. Melisa är i chocktillstånd. 

R.i.p min iphone för andra jävla gången. Jag har förlorat allt, minnen som fanns sparade där bilder videos and so on, viktiga anteckningar koder lösenord m.m inkl alla mina nummer. Fuck my freakin' life. Ah kan iallafall berätta att jag grät som en bebis i en timme efter att det hände inte nog med det hälsar mamma i andra sidan telefonen (halvt skrikandes)
kyss din iphone i röven och glöm en ny även om så försäkringen täcker det.

Ja, dra mig bakifrån livet, för just nu suger du. Jag säger godnatt kl 8 på morgonen vi lär inte höras på ett jävla tag alltså. Hajjen.

Helvetets skapelse, fyfan vad jag hatar brunnar, onödigt
jävla skit VAFAN FINNS DOM FÖR ARRRRRRRRHHHHH.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar