fredag 18 november 2011

Sometimes i lay in bed at night, and think about things i wish i could say to you.

Oh my, vintern är här påriktigt! Iskallt.
Hur som helst, jag var hos min mormor tillsammans med min mamma innan idag. Efter att ha varit där i någon timme och druckit lite kaffe mötte jag vid 8 upp mina killkompisar på downtown för att sitta och röka vattenpipa och snacka lite skit. 
Betty kom också lite senare och gjorde oss sällskap. Vi satt där fram tills klockan blev 11, jag kom hem för en liten stund sen och håller fortfarande på att frysa ihjäl, jag ska aldrig igen, så länge denna vintern varar ta på mig min skinnjacka, aldrig.

Hur som helst. Jag svek mig själv igår, rökte! Och har gjort det hela dagen idag. Men jag insåg nog aldrig hur svårt det skulle bli att sluta bara sådär efter 5 år. Jag sprang iallafall in på apoteket innan jag mötte upp killarna och köpte nikotin tuggumi, ska sluta påriktigt nu.
Jag vill nog ändå sluta, man blir mycket fräschare, luktar godare och inte för att tala om hur dåligt det är att röka. Kan bara tänka mig hur svarta mina lungor är.... Äkta sorligt haha. Dessutom så  kommer min mamma bli den lyckligaste kvinnan på jorden haha.
Dock kommer jag inte sluta feströka och "sommarröka" , ni rökare fattar. Alkohol utan cigg går inte och inte för att tala om en kall coola i solen en varm sommar dag, vad är liksom det utan en cigg? Haha psyk. Ska gå och plugga nu sen sova.
Gonatt 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar