fredag 11 november 2011

Remembering.

Trött mell. Dödstrött med andra ord. Jag har fått 3 timmars sömn inatt, hemskt. Hur som helst, skolan idag var precis som alltid. Förutom att min mentor fick ett rejält frispel på klassen haha och jag har även insett att hela min skola är efterbliven, lärare som elever. Men det är väl lite så det ska vara.
Love it.

Jag har iallafall slått vad med en kille från skolan om att vi ska sluta röka på måndag. Vi får väl hoppas på det bästa dessutom är det verkligen på tiden nu tycker jag, 5 års rökning är ju inte det minsta bra.

Men nu till en helt annan sak. Vet ni vad jag tycker är jävligt roligt och minst sagt underhållande? När någon försöker trycka upp något i ansiktet på dig, liksom "Ha ha , in your face;) " ni vet? När dom försöker koka dig på ett jävligt omoget sätt när du i själva verket redan ligger steget före dom och redan vet om det. Det roliga är att man faktiskt inser att man egentligen inte bryr sig lika mycket som det är förväntat att man ska göra. Patetiska människor måste man ju skratta åt. Ibland undrar jag om vissa personers hjärna fastnat på 13-års-stadiet, väx upp vafan!

Nu blir det en film innan jag plockar upp böckerna och spenderar resten utav mig helg tillsammans med dom. Love.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar