torsdag 24 november 2011

Voli i prastaj, jer ljubav je jedna, a njenih kopija ima mnogo.

Jag lyckades övertala min mamma om att köra mig till coop. Köpte en brun färg och en röd med lite brunt i, blandade in halva bruna i den röda och så kom adriana hit och färgade det åt mig.
Så... Nu sitter jag här och är mörkbrun/röd-hårig. Hårfärgen är faktiskt riktigt fin, men jag har fortfarande inte bestämt mig för vad jag tycker om att den sitter på mitt huvud, haha eller jo alltså den är okej gillar det ändå men det stämmer ju inte direkt överens med mina ögonbryn vilket suger en aning. Men det är en toning så det lär ju tvättas ut ändå, men det är snyggt tror jag haha. 

Hur som ska lägga mig snart, är pigg som ett as så vi får ju se hur det går. 
Love.

Hårfärgen syns inte tråkigt nog, ska försöka ta en bättre bild

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar