söndag 13 november 2011

Every summer has a story

Hej finisar. 
Jag snear här borta pga att mitt försäkrings bolag fortfarande inte ringt upp mig ang min iphone, och gör dom inte det imorgon ska jag ta och ringa dom istället. 
Hur som helst. 
Igår kväll tog jag mig i kragen och gick ut med A en liten stund, vi tog en cigg och pratade lite. Det var ett tag vi sågs så det var skönt. Hur som helst, när jag kom hem satt jag uppe in på småtimmarna och kollade på Greys. 

Enough about yesterday. Idag har jag dock fått en hel del gjort. Har varit på burlöv center med mamma, kollat runt och ätit. Fick med mig ett par dö snygga levis jeans och en söt topp. Världens bästa är hon :) Sen övnings körde vi en stund, jag måste få peppa mig själv jag är fan grym haha.
Nu hoppar jag runt och städar till hög musik, ska även försöka tvinga ut min fula vän ikväll haha tycker det var ett tag sen jag såg honom. 

Har tänkt på sommaren hela dagen saknar det!!! så här får ni en bildbomb från den tid som jag spenderade i sverige :) LOVE.













Well, det jag inte saknar är väl att min filur flyttade till USA :(



Hahaha tror jag dör, bjuder så på denna. 






Saying bye bye :''''(


1 kommentar:

  1. så fina bilder, man får verkligen en längtan till sommaren! kan du inte visa bild på dina nya jeans och toppen? bloggen blir mycket roligare med bilder och varför börjar du inte med outfits? :D puss

    SvaraRadera