torsdag 10 november 2011

Never lie to the girl of your life for the hoe of the night .

Nu är jag tillbaka! 
Jag har klyddat fram och tillbaka med försäkringar och skit i 5 dagar nu. Och äcklena ville inte täcka ett skit pga att min iphone var köpt på onoff som gått i konkurs, så solid försäkring du suger!
Så jag chansade på att ringa min hemförsäkring och se om dom täckte det. And guess what? They did. Så dom ska ringa upp mig i dagarna för något mög sen får jag mina ersättnings pengar på kontot och kan köpa mig en ny iphone! Jag  Folksam !! Dom är ju bäst :)
Nu mår jag en aning bättre, var bara tvungen att få dela med mig av dom goda nyheterna. Dessutom fick jag mitt nya sim-kort igår med mitt gamla nummer. Så det är bara till och smsa mig eftersom att jag nästan inte har ett enda nummer. 

Well folks, nu ska jag gå och ta mig en kopp kaffe. LOVE.

En bild från Serif och Djogani, där ser ni lilla posaren mig haha. 

1 kommentar:

  1. Hej Melisa,
    Vad roligt att vi kunde göra dig så glad!
    Hoppas att det ordnar sig för dig nu och att du snabbt får tillbaka alla dina kontakter.

    Vänlig hälsning/
    Åsa, Folksams webbkundtjänst

    SvaraRadera