tisdag 15 november 2011

Every girl has that one guy she goes back to, heartbreak after heartbreak and nobody knows why, not even her. But she just can't let go.

Jag borde plugga men istället sitter jag med mina beats på öronen, i min egna värld. Jag lyssnar nästan bara på musik jag kan relatera till. Tänker ännu en dag i rad på allt det som varit.
Well , jag antar att jag på något sätt fortfarande inte haft tid till att bearbeta allt det som sårat mig, även om jag gått vidare och är lycklig nu så känns det fortfarande på något sätt. Är det någonting man ens kan komma över? Eller går man bara vidare i takt med att man växer och förändras?
Känner att jag ännu en gång vill fly sverige och bara komma bort. Jag saknar min familj och jag vill bort härifrån, ta lite semester från "livet". Jag vill till älskade bosna .

How ever. Jag satt barnvakt idag och jag måste vara jobbigaste människan att ha att göra med nu när jag försöker sluta röka. Jag är världens sweetheart egentligen och jag blir själv förvånad över vilken bitch jag gått och blivit. Jag vill bara ta en cigg. Och jag tror egentligen inte ens att jag faktiskt vill sluta röka? Gör det bara för att bevisa att killarna på skolan att dom har fel och att jag kan om jag vill. Jag gillar att röka så hänger egentligen inte med riktigt, eller så är det bara röksuget inom mig som talar nu... Jag vet ju egentligen att detta är det bästa men men...

Puss mina fina, och kommentera!! Ni har gått och blivit dåliga på det nu igen 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar